BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 15, 2013

cerita janji shirah!!!??

dalam tv ade plak citer drama bru kat tv3..
nak kata best tu ok la..
aku sume cerita layan..cume agak terkejut gak,,namaku telah dikomersilkan..(dalam nada perasan)..
tp jalan citer agak bgus mengenai pengorbanan seornag adik bongsu yg sanggu menjaga ank2 buahnya setlah kematian kakaknya..

aku suka tengok citer coz ade bnyk persamaan dengn diriku..

1. of coz la nama disebbakn nama watak utama sama ngan nama aku..
itu nama glamour la..tp kalu nama dlm ic ku siti shahirah abdullah

2. merupakan anak bongsu yang sang tegas n garang (BUT PENYAYANG OK)

3.mempunyai impian yg tinggi nak sambung blaja hingga ke peringkat yg tinggi .hahahaha..itula mmng adlah impian aku yg belum tercapai

4.menjadi rebutan ramai lelaki..ahhaha..yg ni...aku xleh nk kata betol o x..tp zamn sekolah rendah mmng aku ramai peminat coz aku pengawas pastu muka ala2 kajol kan..hohoho

5.berkulit ala2 gelap dr segi fizikalnye..mmg da mcm aku (sebb amik nabila huda berlakon watak ni) tp dr segi  seksi tu bukan sama ngn aku la..

6. seorang tabah dengan dugaan hidup, komted dngn keje n seorang ank yg baik serta adik yg baik..ini mmng ade sikap aku sket2..

0 comments: