BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

perkara memalukan semalam..huhuhu

alhamdulilaah..gembira dapat tau sahabat spas SABI da dapat keje kat JAS putrajaya..n then minggu lepas jumpa aini satali kat ai..dia nk sambung master...bgusla..kawan2 da ade yg berjaya n mengorak langkah maju ke depan..
ila dapat tau si SABI ni da keje kat JAS, aku pun cubala kontek2 ngn dia..
yela nk cr line nk wat interview kat JAS.. akhirya boleh la jgak..wat apoinment..tq SABI coz suh aku follow up..

yang aku rasa malunya sebab time nk tepon JAS tu ade peristiwa yg berlaku..adeiiii
malu2.. yela tau2 la sendiri bilik RA JSU ni memang kepoh selalu..n then aku nak tepon JAS tu derang duk kepoh2 la gelak2..adei pegawai JAS tu x dengar..
so aku lengan langtang nye buat gaya dia..telunjuk di mulut..kat derang sume sambil bulatkan mata...
rupa2nya derang duk bergelak2 ngn dr rai sekali..dr rai apelg terus terdiam tengok aku wat gay gitu..aduii..mal2..lepas tu derang sume gelak laaaa
belumade lg RA yg macam aku...sanggup suh Pensyarah dia diam...
adeii
malu ni nak jupo dr rai...
Allah bg aku kekuatan...buat muka donno laaa
muka x bersalah n tiada perasaan
huhuhuuhu...

0 comments: