BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 31, 2009

banyak perkara da blaku..cepatnya masa berlaLU..

ari ni..ari cuti slalunya kalu cuti camni aku aku g keje psn partime..skang da benti da...
rindu gak nk g sana..tp da x bleh da..td g jogging kat sana..terubat gak la rindu..teringta time ngan kak ta n maknoi kat taman herba tu..huhuu..sume cam da x depape kat taman tu..nk renovate kot..
skang ni aku da amik keputusan sambung master..kat Um..teknologi in environmental..
yuran sem 1 kena byr sendiri la..dlam rm2000..tp alhamdulillah berkat menabung dapt la bayr yurn tu dngn duit sendiri...lepas ni kena apply biasiswa la nii,,nak mintk biasiswa mane ek?mm tengh pk2 gak ni..JPA..requirement tinggi..myb baitulmal ke..nk tunggu biasiswazah kene tunggu thn depan laa..dia buka nk dkt bln 7 thn depan..
aku rasa nak amik KD jek coz bnyak lg yg aku kene blaja ni...harap2 keputusan aku buat ni baik tuk aku n masa depan aku...
berbalik ngn xam ptd tu...aku x hrp dapt..sbb mmg susah..tp kalu dpat ma n abah la org yg paling suka skali..ni aku nk wat master pun derang x galak sngt ..coz derang takut aku tua blaja..hahahaha..besalah org tua..pemikiran still x berubah..
actually sape yg xnak keje..cuma keje jek xnak kat kita..hahha..xpela aku bukannya slalu bernasib baik cam yani..mayb stiap org de kelebihan n kekurngan nye..

kontrak aku ngn dr rai myb abis dalam bulan 9 o 10 ni..alhamdulillah laa... actually aku rasa puas hati dapt laksanakan tnggungjawab yg diberi dr..
n dr thanks alot for you guidance n kindness..aku xpenah jumpa lecturer yg sporting cam dr..huhuhu sedih pun de nk tinggalkan jsu tu..cam kuarga sendiri da sume..time bz, bz bersama n part yg aku paling suka time kita reremai makn kek blackforest tu..hahahha walaupun x sedap (tertukar nk bli kek indulgence)..
buat farah ..x sangka kan time kat nilam puri lu..dia paling rapat ngn aku n usrah, kat si ni pun masih rapat lg..ni la jodoh..walaupun sekejap..limbong plak suka wat lawak..aku paling x leh lupa time dia tepon menyamar jad pak arab dr riyadh..ida da tertipu da..aku mula2 pun cam tertipu gak..tp bila ak dengar leklok memng sah la si limbong ni..cakap arab pun lintang pukang tu yng pelik tu pak arab x pandai ckap arab???hai limbong2...
en zaidi?? orgnye tinggi. skang tengah apply amik phd kat oversea..suka minum air tembikai susu..dia ni boleh la buat kawan berborak..tp time serius jngan arap bleh ganggu dia..
istajib??? ok la orgnye..sbnrnya kenai time kat nilam puri lg ni...masa tu aku knal dia tp dia langsung x kenal aku..org nya mmg lembut n berhati lembut..aku suka time dia bagi pendapat kerana memang Allah kurniakan dia ni bijak la..bakal lecturer ni..dia memang bijak n berotak krtitk..suka menganalisis penulisan org n buat analsis menggunakan otaknya plak..bagus2..

actually bdk2 lain pun sume best cam yana , zulzaidi n ida (RA baru Puan NAR)..
kalu xdak bdk2 ni memang sunyi la JSU ni..

actually depa sume la yg banyak encourage aku suh amik master..n then setelah dipikir2..aku rasa x salah amik pun kan??
aharap2 dpat laksnanakannya..Amin..Doakan saya...

0 comments: