BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 12, 2009

friends` convocation

Rini 12 Ogos 2009, ari konvo kawan2 aku..actually gembira derang da konvo n bergelar graduan sekarang..now we r same level...
semalam g tgok konvo en zaidi ,..memang terasa bahang bila kita konvo untuk master ni.. x macam degree...memang berkobar2 nk sambung master lebih2 lg bila tengok kak ika , kak tan sume dah konvo master...
tp bila2 difikir2kan..MAMPUKAH aku ni nak sambung master...
rasa macam x mampu..so aku kena muhasabah diri la skang..huhuuu..
yang paling sedih...ntah la tetiba rasa diri da tua dah..kekawan pun sume da buat haluan memasing...memang sedih.. tapi tu la realiti idup sebenar...

tapi satu perkara aku memang xleh tipu...aku sayang kawan2 aku...derang banyak ajar aku erti kasih syang, persaudaraan, pengorbanan, sharing,caring,...yg aku x penah blaja semasa aku di umah...bersama kluarga aku yg aku kira best walaupun sedikit mementingkan material...

papepun....aku gembira....dengan kehidupan yg ditakdirkan oleh Allah kepadaku...

0 comments: