BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 26, 2009

elakkan kesesakan lalu lintas jalan raya dengan balik lewat keje..huhuhuhu

setelah ari pertama pose time keje, jem teruk kat dalam um n kat kerinchi, sampai aku pun takut gak ..so aku decide ngn maknoi tuk balik lewat dalam kul 5.30. ni kerana sepatutnya kitorng leh balik dlm kul 4.30..so memnag RAMAI kete2 berderu2 kat situ..akhirnya aku time kitorng nak balikdalam kul 5.30, memng line clear kat dalm UM.. cuma kat kerinci cam kete api..bertali arus..memang sesak giler..tapi dapat diatasi la coz aku nek moto...sesapa nek kete memang terkena la jem ni..
panning bln pose ni Xnak makan nasi..tp ari first berbuka kat shah Alam da melahap nasi..hehehaduii..spoilt diet..xpe la mulakan pelahan2 jek..

minggu ni balik shah alam lagi coz ya nak mai kl ahad g bli barg2 kawen dia n balik shah alam balik...
adeiiii sakit pungkuk aku ni..xpela..ni time dia kan..cuma aku kesian kat dia pasal keje tetap (walaupun aku x tetp lg)..aku akan try cuba yg GSTT tu bg kat kakak aku..aku mesti tolong dia..dan harap berbaloi la pertolongan aku...Aku???hehheh ntah la..blum terbuka lg jadi cikgu..
hopefully suatu ari nati ade keje yang nak dtang kat aku..amin..hehhe..yang penting aku pemburu keje yang konsistent yang selective...huhuhuhu...

nak buka pe rini?? tadi rancng ngn ruslida n limbong nak buka sesama kat mid valley sempena ida da nak benti sok..tp pk2 cam mls nk g mkid..mesti ramai n crowded..pastu lewat nk solat terawih bila duk makn2 ni...pastu ida ajak kalu x jd mkn kat mid kita p bukak kt masjid TNB je la..hurmmm.. best gak...xpenah bukak kat sana..tp bnyk dengr citer mewah bukak kat sana..hehheh..konon2 save budget laaa..hehehe..
biar aku pk lu lah...

0 comments: