BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 23, 2009

AhLaN Wa SaHLan Ya RaMadHaN

Alhamdulillah...
itu yang mampu ucapkan kerana masih diberi peluang oleh Allah untuk terus beribadat di bulan penuh rahmat ini...syukur ya Allah ..
kekadang hamba mu ni terlalu leka dengan benda2 duniawi, tapi aku berharap tahun ni aku boleh memperbanyakkan lagi amal ibadat aku dengan IKHLAS kerana Allah...

memang sukar nak buat dengan ikhlas..aku harap tahun ni bakal memberi sinar yang baik untuk aku sekeluarga...aku maksudkan sekeluarga disini terdiri dr ma,abah, adik beradik , kawan2 serumah, kawan sekerja, sedara mara len...aku berharap Allah bg sinar IslaM dan IMan pada abg aku, abg ipar, iniNg, Ita,yA..semoga mereka menjadikan Ramadhan ini membawa mereka ke jalan keberkatan dan keinsafan..amin..
aku sentiasa berdoa untuk kalian semua dan ketahui la..aku SAYANG akan kalian...tiada harta yg paling bernilai dari kelaurga sendiri..dan aku x sanggup nak lihat darah daging sendiri yang bergelumang dengan dosa..aku x sanggup..
pap2 pun..pokok pangkal sekarang hati..

Ya Rabb sempena bulan penuh BarKah dan KeAMpuNAn ni jangan la KAU cuba Bolak balikkan hati aku...Istiqamahkan hati aku kepadaMU..Amin..

Salam Ramadhan...

0 comments: