BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

bukak pose makan kek lg...sepena nuzul quran

semalam..aku n maknoi buat keje gila2..
kitorg balik dr keje trus ke masjid bulat n solat asar kat sana ..
lpas tu kitorg tadarus sampai hampir kul 7..
lps tu aku rempit motor aku p seksyen 14 g kat kedai bakery cottage semata2 nk bli kek ais krim
memang aku n maknoi nak mkn lama da kek ais krim ni..akhirnya terlaksana la juga impian kitorng..ceh..
rasanya mmm.memng best laa...tp rasa sengal n sakit gigi la coz benda sejuk plak n manis..tp secara kesimpulannya..memang best la kek tu...ni aku letak gamabr kek tu..

kek nuzul quran...kek ais krim black forest.. (ni rupa sebelum disentuh leh sesapa)
ni setelah dirembat strawbery oleh yani

yg strawberinya tealah dirembat oleh maknoi....

0 comments: