BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

pada 8 hb september, ari selasa. kitorg (RA JSU) dijemput bukak pose umah dr saim kayadibi, pensyarah jabatan yang berasal dari turki...kitorng pun pg la ..yela mkn free..lgpun nak tau masakn turki camne..first nak rasa masakn turki yang dimasak oleh isteri dr saim..hehhehe
umah dr saim tu kat aparment panorama blok 5, tingkat 10, no 8...senang citer umah dia ni kat blakang Old Town White Coffee..
masakan dia mmg xtau nk mkn..tp km bantai jek makan..anak2 dr sume comey2 n cute..seorg anak perempuan dan kembar lelaki....malas nk citer panjang2 jom layan gambar ni..


ni gambar aku ngn sorg anak kembar dr saim yg nakal sangt..sebelah lg tu Zainab anak perempuan dr saim tp x namapak sngt..xpelaa walaupun kabur aku nk gak letak gamba nini la isteri dr saim..dia x pandai ckp inggeris n hanya tau ckp turki jek..so susah gak la nk beramah mesra ngan dia..




ni la nak dr saim yg nakal..aku x ingt nama dia pe..tp memng nakal betul..adik kembr dia tu asyik kena buli ngn dia jek..huhuhu nilah dr saim yg hensem n peramah...kalu masuk bilik RA.ayat pertma dia kluar .."Assalamalaikuuummm" n "Apa kaber" hehheh..

sepatutnya aku nak letak mknnyg kitorg mkn tp dlam kamera len..so ni dalam kamera nset aku..huhu ni teh turki minum lps bukak pose ritu..sepatutnya x yah letak gula n kalu letak pun ttp tawar..derang minum teh ngn kurma...layaan aja laaa..huhuuhu

0 comments: