BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 7, 2009

penggunaan air dalam perundangan islam dan kelestarian alam sekitar




salam...
buat sume kekawan..maaf kerana sudah lama tidak menulis blog ini,,nak kata sibuk tak sibuk tapi pabila malas menguasai diriku, tiada ungkapan atau perbuatan yg bisa mngatasinya..hehehe

alhamddulillah..buat sahabat2 aku yang dah menamatkan pengajian kuucapkan tahniah..n welcome to our corner(penganggur bertauliah),,hehhe..

buat rakan sekerja di pusat sains yg dapt keje lain , K.ta, abg Pian,Mak noi,tipah,dal(walau sehari jek keje), cek wan,...wish u all da best..kenang2kan la masa indah kita semasa di PSN yg `tercinta` itu..buat Ummu, mimi, k aniey n yunus..selamat bekerja di PSN..aku akan tetap mengingati kalian semua..kerana aku akan tetap keje part time kat sana..huhuuhu

nyway..aku ingin bercerita tentang kerjaya baruku kini sebagai RA atau Research Assistant dalm omputihnye,.. aku menjadi RA kepada Dr Raihanah Abdullah, merupakan x penyelaras sains gunaan dengan pengajian islam..(kos aku la tu)..

actually mungkin aku ni bernasib baik kerana dapat peluang keemasan ni..mungkin Allah dah takdirkan kerana tajuk projeknye pun bersesuaian dengan bidang aku ambik iaitu ALAM SEKITAR..tapi lebih fokus pencemaran ayaq(air) dan perundangan islam..
nak dijadikan citernya..aku memang wat projek final year tentang air....inilah kebetulan yang memang memang betul laa...hehehhe

terus aku pun mula la bekerja skang at APIUM di jabatan Syariah Undang2..besa la mula2 dtang ni banyk yg tak tau..terus aku kn la blaja sdikit2..emangnya projek blum stat jadi banyak masa dihabisin dengn mencari maklumat n membaca artikel2 yg perlu... (sambil chatting, fs,...)..

papepun..boring masih menguasai diriku..kerana ketiadaan kerja..so, aku akan cuba mencari keje dan membuat2 keje yang bagi mengadakan keje..huhuhu..

0 comments: