BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 23, 2010

dunia baru..kerja baru..tempat baru..kawan baru..7/12/2009

Alahmdulllah...syukur ku rafakkan kepada Allah..akhirnya aku dapat gak keje sebelum aku abis projek RA Dr Rai..mmg sedih nak gtau Dr rai..tp demi masa depan aku yg masih samr2 ni..aku kena kuatkan diri aku...
Aku stat keje As Environmental Officer (EO) kat Cergas Murni Sdn. Bhd. pada 7hb 12 2009...aku lapor diri di Kuala lumpur..
Sesamapinya di sana..aku da mula berkenalan ngn receptionist dia...sngt peramah n dia ingt n kenal nama aku coz sebijik macm nama anak dia...lucu akak tu... sesmapi je kat opis syarikat tu, ak berjumpala seorng mamat ni..tgh tunggu gak tuk lapor diri...nama dia Faizal
Maka mula la perkenalan aku denagn dia.. baik budaknya..sama usia ngn aku..lpsan UITM shah alam..anak orng kaya tinggal di Rawang, Country Homes..aku xtau tu kwsan org kaya..bila dia ckp aku wat slamber jela...tp bila bos akukata tu kwsn orng kaya..baru kau terkezut beruk..hahahah
yang kaya ma n bapak dia...bukan dia punn..maklumla..ma n bapak dia wat business Haio..
Oh ya..dia dapt position as Surveyor kat terengganu gak..so nati kitorng akan pegi sesama ke terengganu...
lpas tuh, mr ragu datang tuk breifing aku n faizal...laps breifing..aku xtau nak wat pe lg..nak balik xleh balik..so aku duk melepak ngn faizal kat opis tuh ..ptng sket Tuan Haji Shaarif datang, empunya Syarikat Cergas Murni Sdn. Bhd..sebnrnya syrikat Cegas Murni ni dia berkolaborasi ngn Latimer Group..(India)..tp tuan Haji lebih kepa sleepng partne laa..dia xdekat site o opis sngt..yang ade hanyala..Datuk Paul N Datuk Denise LATIMER.huhuhuh..

0 comments: