BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 25, 2010

sahabat lama..sahabat baru..sahabat sekolah..25/1/10

aku baru beli broadband..dan niat pertama yang aku nak buat ialah alwayz uppdate antivirus, n keep in touch wif kawan2 lama kat kerinchi..mmg kawan lama coz berkawan sejak dr kat nilam puri tp starting jadi rapat masa kat kl.aku kat kl dlu da nak dekat 5 thn gak laaa...so derang memang sahabt lama..hahha..bermula dulu kat seksyen 17, damansara n now kat kerinchi...sakng suma da ade yg berpidah keluar n masuk..mula bila sume da kaur kat damansara tinggal 5 orng jek tinggal di kerinchi...1ku, yan, ummu, k ila n k fa..pastu tamah mima,iji, echah..satu umah kecik..tinggal LAPAN org..memang meriah n sendat..tapi hepi....
tp mula2 ummu kuar g balik kedah, nthen maknoi masuk...n then k fa kuar balik johor, nthen still 7 org..nthe lastly maknoi plak kuar...tinal 6..samapi la bln 12 aku plak kuar g ganu..mcja masuk..n k ila kuar coz abis kontrak..sedih citer mereka..n skang tinggal bertiga bila iji, eshah n mima pun mau kuar..
tapi aku tau...depa sume mmg penyabar..ni ujian Allah bg kt mereka..pasni mesti ade hikmah.bak kata org mengapa Allah turunkan huan, petir, kilat..kerana pas tu pasti Allah akan bg kita Pelangi yang Indah...so my fren dun give up...

nthen yg aku Paling Excited snagt..dapt kontek ngn kawan2 skolah balik.especially kwan sekelas masa form 5..sonok sangt..lalilina, kug, eshah(sekelas masa darjah 6),nazihah,uni,....sume da bekerjaya n da kawen o in relationship..alhamdulillah...
rasa macam terimbau balik kenagan di skolah dulu..Sek. Men Keb Agama Naim Lilbanat, Kota Bharu, Kelantan...

sahabat baru palk di terengganu..k ida, k nor, k zah,syikin n Haida...aku br mula nk mnyesuaikan diri n bermesra...mmg derang baik2 sume..ritu first time berkerjasama but bbq ngn bdk opis n bercerita sal kawan keras di sini..ahhaa..saja la nk bg ade topic tuk beramah mesra..n the lastly derang sume kene teman(follow) aku balik umah sewa aku kerana aku takut..ahahha..
tp mereka sume mmg sporting n baik..azad,wan (engineer),tony(snior surveyer),Faizal (kawan aku time dtg trenganu) juga surveyor...n ramai lg..he3..

0 comments: