BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 27, 2010

yeye..dapat anak buah baru..alhamdulillah..27/1/10

tengahari td masa balik tuk rehat kat umah, aku dapat mesej dari abah aku..bunyinya camni ' k ja da bersalin pada 26hb (HERO)' hahaha..aku dapat terus tersenyum sampai ke telinga...adeii yg pertama abah aku dah pandai guna mesej nset yang dibeli kakak aku( berkat aku n abe yang ajar) ceh...pastu aku bals balik mesej abah aku tuh..aku tanya 'berapa kilo baby tu? bersalin kat mane)..pastu, after half hour abah aku balas balik..bunyinya gini..'lahir di hspital besar KB,berat 2.5kg. (shahrukh. Khan)..mesej kedua abah aku buat aku gellak sendiri..heheh.. sempat lg melawak ngn aku..nway dia gembira sangt kot da dapt cucu baru..sekarang da 3 cucu lelaki sorng cucu perepuan..hai..cepatnye masa berlalu...

0 comments: