BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 27, 2013

Dapat barang redeem WCT.. 8)

Setelah hampir 3 bulan lebih di WCT ini, barula harini aku dapat barangan redeem dr uncle canteen WCT..
Yeayyy..layan gmabr yg x seberpa ni… 

nilai barang2 ini campur 5kg sabun breeze liquid ialah rm60..
aku blik maggie 3 bungkus berlainn perasa n hot choc n sabun breeze da bawak blik umah nk guna basuh baju..heheh

Bayangkan rm 60 tuu..selama seblan x mkn kat kantin WCT gara2 da xlalu lauk msakan uncle yg sama ja..xrasa pedas xde rasa kemelayuan lansung..tp kekdang xbaik gak…Allah dab g rezeki makanan pon bnyk je komplen..astaghfirullah al azim

Untuk uncle..tq la coz da blikan barang saya walupuun untuk kupon bulan 8 je..bulan 6 uncle xbli lg..depa ni suruh aku g followup n tnya selalu..aku ni mmng jenis mls kot nk g tnya ari2..segan juga..mcm terdesak..tp ini hak kita n duit kita yg WCT bg..klu x claim ngn uncle..sedap la uncle dpt duit tu free dr WCT..ermm..btol gak tu..


So rehat td aku n fiqa sanggup xg mkn semata2 nk g giant coz nk amik gambr brngn plus harga sekali..coz klu nk redeem ngn uncle kena kasi gmbar plus harga skali..coz senng dia nk tolak ikut kupon kita..tp kita kna mark up hrga brang tu lebih skit dr harga biasa kerana uncle akan cas untuk servis penghantarn n pembelian di kedai..xpela la..asalkan ade brng gak dr xde…

so inilah antara barang2 yg aku servey untuk di redeem kan ngn uncle if aku masih di HQ pada bulan hadapn..heheheh














inilah kupon bulan WCT untuk bebudak yg duk HQ..kupon ni kalu dikir arm 3 ja sehari.(rm3 x30)..haaaa..bykanklu x mkn guna kupon boleh bersih 90 hengget,,sapa nk bagi tuu...

0 comments: