BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 4, 2010

RAYA PUASA 6 ^v^..ALHAMDULILLAH

Arini, Alhamdulillah aku Berjaya habiskan puasa 6 aku..susah gak habiskan..maklumla mcm2 godaan open house yg ade…arini aku beraya ngan nasi dagang bli kat kedai pak Terah..nasi2 kat kedai tuh sume best2..dia ade jual nasi minyak, nasi dagang, nasi lemak, laksam,laksa dan kuih2 sket..kalu pg bli lambat alamatnye kempunan la..mmng cepat habis..untung makcik jual nasik.tp kebanyakan orng kampong ni mmng suka membli dari masak sendiri sarapan pagi.mmng jimat,..bayangkan sebungkus nasi dagang @nasi minyak@ nasi lemak hanya rm1.50..mmng murah n sedap.. so drpada buat baik beli..mmng jimat..So saya nak amik kesempatan ni nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidifitri..kepada umat islam seluruh dunia termasuk diriku sendri..

Malam td tgok berita , Maher Zain penyanyi dr Lebanon telah datang ke Malaysia untuk wat mini konsert di MBSA pada birthday aku nati..ceh..perasan..tp mmng betul pon dia akan adakan mini konsert tuh pada 15 Oktober ni..bestnye kalu duk kat kl da lama aku pegi tgok…minat sangt suara dia ….sangt best lgu2 dia xpecially lgu ‘InsyaAllah’…. Sume lgunya berunsurkan ketuhanan n motivation..good song lah..’ Save the Soul’…



dis is one of the famous song from maher zain...

0 comments: