BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 10, 2010

saMbuTan Raya Terakhir 2010 di SRK Bandar Baru 1, kerteh 2, dungun, Trg

ari ni dapat jemputan open house kat skolah rendah kawasan umah sewa (kuaters guru)..banyak gak hhidangn yg disediakan..x larat da sampai perut aku ni..dengan satay,nasik minyak,ketupat n rendang, koktel, rojak buah, kek colat,biskut raya,tapai,buah2an,...mmng terasa kemriahannya..thanks to da guru2 srk bandar baru 1 coz sudi mengajak aku yg tiada kaitan ngn skolah tuh tuk menjamu selera kat situ...myb bcoz aku kan duk kat kuaters skolah..agak pelik kalu tuan umah x ajak aku kan...hehehe.

tapi masa pegi mkn2 tuh..aku rasa seronok sangt bila duk dengr n tgok persembahan murid2 sekolah..terhibur n mencuit hati...setiap darjah kene wat persembahan lagu raya..semuanya di handle oleh cikgu adibah (k dibah) yg duk sama di kuaters aku..mm bagus la k dibah..dr bdak2 pra skolah hingga darjah 6 dia handle untuk persembahan..kredit to her..memnag mencuit hati tgok keletah budak2 ni..baru terasa best gak jdi cikgu ni kan..ermmm..


budak darjah 6 duk menyanyi lagu raya..

0 comments: