BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 14, 2013

Salam 8 SYAWAL..masa berputar pantas..RAMADHAN sudah PERGI...:(

Tetiba diri terasa sayu je bila merasakan syawal ini sudah masuk hari ke 8..sekejap sungguh masa berlalu sehingga aku sendiri rasa belum cukup wakru untuk dihabiskan bersama keluarga..mengapa adanya perasaan aneh itu..rasa belum puas menatap wajah ma abah..tapi itulah lumrah hidup..
Aku hanya mmpu berdoa agar mereka terus sihat dan dipanjangkan usia..kerana bagiku mereka la shaja harta dan permata berharga ku..tiada mereka maka aku akan kehilangan separuh dari kekayaanku..aku akan jd miskin semiskin miskinnya…
Saat dikampung..pelbagai macam persaan ade..
Bila melihat masing2 dengn kluarga baru masing2..
Kakak2 sudah punyai kluarga masing2.abangku dngn life dia..
Aku masih disini..tengah mencari kebahagiaan aku sendiri..biarpun keseorangn
Aku menumpang kasih anak2 buah yg sudi menerima keberadaan ku di dunia smentara ini
Terima kasih faqif, mia n yana…kerana menerima keberadaan Asu dlam hidupmu..
Aku hnya mak saudara yang masih mencaari erti hidup dlm mecri keredhaan Allah
Doaku tidak putus untuk kalian bertiga..
Jadilah anak berguna pada mak ayah kamu serta soleh/solehah agar mak ayah kamu senang di kemudian hari. Doa2 kalian amat berguna agar mak ayah kalian sentiasa di landasan yg betol..kerana kalian adlah harta dan pelaburan mereka di sana.








11 Ogos 2013…tahniah buat sahabtku latifah harun (tip147) kerana telah sah menjadi seorng isteri..semoga terus bahagia membina kluarga yg sakinah wa mawaddah.
Aku tumpang gembira melihat sahabat bahgia.Cuma di hati kecil terdetik..mungkin ini kli terakhir aku berjumap dia.
Sesudah berkawin ramai akn ikut haluan sendiri..aku xsalahkan mereka..kerana mereka sudah ada kehidupan masing2 bersama suami mereka..syurga mereka adalah suami mereka..
Perjalann pulangku bersama haiza bnyak menydarkan km tentang permainan dunia..
Hidup perlukan teman..tp biarla teman itu boleh membawa kita ke syurga..
Aku bersyukur mempnyai teman/sahabat seperti kalian..sntiasa menjadi penunjuk aras/kompas aku ke jalan Allah..

Aku berharap ketemu teman sehidup dan semati seperti kalian..yang akn terus menjadi kompas kepadaku hingga ke syurga..











Last skali aku ingin dedikasikan lagu ini buat semua sahabatku semua..semoga suatu hari nanti kita menjuami bakal`imam` kita yang seindah bait2 lagu ini..
inshaAllah..buat sahabt2 yg masih single n tengah mecari bakal imam masing2 ..



0 comments: